PODSTAWOWY ZESTAW CLEAR PROOF | MARY KAY

Cześć dziewczyny! Ostatnio wspominałam Wam o maseczce Mary Kay Clear Proof, której jak wynika z komentarzy niewiele z Was zna. Zachęcam Was do zapoznania się jeszcze raz z moja opinią (KLIK). Na instagramie jednak, kilka z Was pisało mi, że zna również produkty z całej kolekcji CLEAR PROOF. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ naprawdę uwielbiam tę serię! Dzisiaj pokażę Wam całość tych produktów oraz dowiecie się jak krok po kroku wygląda ta pielęgnacja. Jeżeli jeszcze nie wiecie, jest to seria przeciwtrądzikowa. Z tym problemem zmaga się ogromna ilość kobiet oraz mężczyzn. Poniższe produkty, są dostosowane do każdego rodzaju skóry twarzy. Zaczynamy!
KROK 1 - Głęboko Oczyszczający Żel
Nie jest nowością dla nikogo, że pielęgnację zaczynamy od produktów oczyszczających. W tym przypadku jest to żel, który usuwa nadmiar sebum z naszej twarzy, jednocześnie przygotowuje do następnego kroku.
KROK 2 - Przeciwtrądzikowe Serum Odblokowujące Pory
Lekkie serum  zawiera kojące ekstrakty roślinne i dwuprocentowy kwas salicylowy, pomagające usunąć zanieczyszczenia, dodatkowo osusza istniejące wypryski, chroniąc przed powstawaniem nowych. Pomaga także zmniejszyć widoczność porów i zredukować świecenie się skóry. Zdecydowany plus tego produktu jest taki, że nakłada się szybko, ale również szybko się wchłania. Skóra nie lepi się po stosowaniu preparatu - nie znoszę odmiennego uczucia.. z resztą jak większość z Was ;)
KROK 3 - Punktowy Preparat Przeciwtrądzikowy
Pomaga zmniejszyć widoczność przebarwień powstałych po trądziku i oczyszcza skórę. Ten wysoce efektywny krem szybko się wchłania, nie pozostawiając suchej warstwy - zapewnia producent. Zgadzam się z tym. Jest to w dodatku mój ulubieniec z całej tej serii. Przyznam, że urzekł mnie zapach. Nie każdemu jednak może się spodobać, ponieważ jest dosyć specyficzny. 
Właściwie pierwszy raz miałam produkt o takim zapachu. Przypomina coś w rodzaju smakowego mleczka.. :)
KROK 4 - Beztłuszczowa Emulsja Nawilżająca
Czyli wisienka na torcie, ostatni produkt. Poziom nawilżenia to dla mnie najważniejsza kwestia. Nawet skóra mieszana, tłusta potrzebuje nawilżenia. Każda właściwie tego wymaga! Ta lekka emulsja dostarcza nam ukojenia, nawilżenia oraz tak jak wszystkie produkty, pomaga oczyścić buźkę.

Nie każdy preferuję całą serię, ze względu na to, że ma już sprawdzone np. emulsje lub płyny do mycia twarzy na zanieczyszczenia. Jednak jeśli szukacie czegoś punktowego na nieliczne wypryski, to zdecydowanie polecam preparat z PUNKTU 3. 29g to wcale nie tak mało. Jest to produkt bardzo wydajny, wystarczający na wiele "zabiegów". Już po kilku dniach widziałam efekty na swojej buzi i w końcu brak tego zaczerwienia, który denerwował mnie zawsze.
Linia pielęgnacyjna Clear Proof® jest komplementarnym schematem pielęgnacyjnym, zawierającym produkty skutecznie walczące z trądzikiem. Większość produktów zawiera  kwas salicylowy a jak wiemy, to właśnie on ma zastosowania, które pomogą nam zwalczyć uciążliwe problemy związane z zanieczyszczeniami oraz trądzikiem. 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Maska Clear Proof | MARY KAY

Jak pozbyć się uciążliwych porów, sebum, świecącej skóry, zaskórników i przebarwień? Dzisiaj przedstawię Wam rozwiązanie, z którego sama korzystam.
Głęboko Oczyszczająca Maska z Aktywnym Węglem z serii Clear Proof to 114g świetnie orzeźwiającego produktu do cery. Redukuje świecenie oraz dzięki zawartości skutecznego kompleksu ekstraktów roślinnych, otwiera drogę do pięknej i czystej skóry. 
W jej składzie prócz aktywnego węgla, znajduje się kaolina i glinka bentonitowa, czyli składniki mające wielką moc absorpcji. Świetne w tej masce jest także to, że zawiera również ekstrakty z wiciokrzewu i białej fasoli posiadające działanie wyrównujące koloryt skóry. 
I nie przekazuję Wam tego tylko i wyłącznie sugerując się etykietą, ale również doświadczeniem. Sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Żadnych alergii, łatwe zmycie, rozprowadzenie i najważniejsze - twarz nie jest napięta po zakończeniu zabiegu, a gładka.
Odpowiednia jest dla wszystkich odcieni typów skóry! Ale zwłaszcza przeznaczona jest dla skóry tłustej. 
Postawiłam na Mary Kay, bo uważam, że produkty tej marki są bardzo bezpieczne, efektywne i spełniają całkowicie moje wymagania. Ponadto jest to zasłużona marka, która cieszy się wspaniałą opinią tysięcy kobiet. Nie bez powodu została uznana za Kobiecą Markę Roku 2017.  
Interesuje Cię jakiś produkt marki Mary Kay? Chciałabyś/Chciałbyś zamówić? Koniecznie do mnie napisz (mail, instagram) a ja skieruję Cię do konsultantki, która przedstawi Ci ofertę. Jeśli powołasz się na mnie, otrzymasz drobny upominek :)

kontakt: niesingielka@gmail.com
instagram: @malgosiakrystosiak
UDOSTĘPNIJ TEN POST

LASHVOLUTION - serum do rzęs

Cześć! Długo czekałam aby podzielić się z Wami opinią na temat pewnego produktu. Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania produkt od LashVolution. Jest to serum do rzęs, które ma za zadanie zwiększyć ich objętość oraz wydłużyć. Czy tak jest? Przekonajcie się!
Na pierwszy rzut oka - bardzo fajne opakowanie, przyciągające uwagę. Otwierając widzimy serum znajdujące się w czymś przypominającym eyeliner? Przynajmniej mi się tak kojarzy. 
Taka metoda sprawia, że serum bardzo łatwo nakłada się na rzęsy i zajmuje to kilka sekund.

Producent zapewnia, że rzęsy będą 87% dłuższe po stosowaniu produktu - czy tak jest? zgadzam się z tym!
Zauważyłam efekty po około 12 dniach stosowania. Rzęsy wydają się również bardziej gęste, poprawiła się ich kondycja. Jedyna wada tego produktu, to gdy przestaniemy go używać - efekt po prostu znika. Aby rzęsy były stale w takiej kondycji, należy regularnie stosować serum.
Jeśli chodzi o efekty uboczne, uczulenia - u mnie nic takiego się nie pojawiło. Czy skorzystałabym z kolejnego pudełka? Oczywiście, że tak.


Jeśli macie ochotę przekonać się na własnych rzęsach.. :D możecie serum zakupić tutaj LASHVOLUTION
UDOSTĘPNIJ TEN POST

WIBO - 3 STEPS TO PERFECT FACE CONTOUR PALLETTE | LOVELY rożswietlacz SILVER

Nareszcie mogę podzielić się z Wami moimi odczuciami co do tej słynnej paletki. 
Bez wątpienia opakowanie przyciąga wzrok. Producent postarał się, aby pełniła funkcję 3 podstawowych kroków w makijażu jakimi są użycie: rozświetlacza, bronzera/pudru brązującego i różu.
Przyznam, że pigmentacja wydawała mi się na dosyć wysokim poziomie. 
1. Brozner - jest w porządku, ale w pierwszej chwili. Mam wrażenie, że po niedługim czasie nie dość, że znika, to po prostu nie wygląda korzystnie na twarzy. Dostawałam pytania od dziewczyn na instagramie: Czy da się nim konturować twarz? TAK. Oczywiście, że da się. Kwestia tego, czy potrafimy to dobrze robić. Mimo wszystko, dałabym mu ostatnie miejsce jeśli chodzi o podium.
2. Rozświetlacz - bardzo delikatny i trwały. Może nie wytrzymuje 8 godzin, bo wtedy zdecydowanie wymaga poprawy, ale niewiele mniej na pewno. Myślę, że jest najlepszym produktem z tej paletki. Dla porównania także zakupiłam rozświetlacz z Lovely (4), którego jestem wierną fanką! Polubiliśmy się od samego początku i używam go bardzo często. Jest porównywalny do Wibo, jednak jeśli miałabym wybierać, to polecam Wam Silver :)
3. Róż - w porządku. Jest piękny i bardzo napigmentowany. Z trwałością jest tak samo jak z rozświetlaczem, także nie mogę mu dużo zarzucić. 
! Zwięzłe podsumowanie: paletka jest niewielka, idealna do torebki, kompaktowa. Świetnie nadaje się na niewielkie wyjścia, codzienny makijaż do pracy, na uczelnie, ale jeśli chodzi o wyjścia wieczorowe - postawcie na coś z wyższej półki. 

Cena: 19.99

Enjoy!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

ZIAJA CZĘŚĆ III

Bardzo się  ciesze, że spodobała Wam się seria recenzji kosmetyków z firmy Ziaja, dlatego publikuję dla Was ostatnią (póki co!) część postów z tej serii. Dostałam sporo wiadomości na instagramie odnośnie kremu BB Ziaja: czy się sprawdził, czy jest ciemny, jak z trwałością i wiele innych. Dzisiaj poznacie odpowiedź na każde z tych pytań. 

! kompletnie nie zwracajcie na kolorystykę opakowania, czy też samej nazwy - bo światło padło tak tragicznie, że program zwariował i niebieski zamienił się w zielony :)


Krem BB - producent zapewnia, że aktywny krem jest niemalże idealny na niedoskonałości. W końcu wyrównuje koloryt, usuwa zaczerwienienia, przebarwienia etc. Czy tak jest? Oj chyba nie do końca. Zacznę od samego początku.

Wyrównuje koloryt skóry, podkreśla jej naturalny odcień - zgadzam się, ale mimo tego, że wybrałam odcień najbardziej jasny, to jest dla mnie za ciemny. 
Ukrywa zaczerwienienia, przebarwienia i rozszerzone pory - niewielkie problemy tego typu faktycznie niweluje.
Działa matująco oraz redukuje błyszczenie - jeżeli macie cerę tłustą, to wydaje mi się, że bez pudru ani rusz. U mnie jakoś przeszło.
Łagodzi oznaki zmęczenia i zapewnia skórze zdrowy wygląd - tak, faktycznie skóra wygląda w porządku po tym kremie, ale gdy nie ma się niedoskonałości.

! Jego krycie jest niewielkie, dlatego myślę, że ten krem dostosowany jest dla osób, które nie mają problemowej cery. Nie zakryje on naszych niedoskonałości, ale też ich nie podkreśli. Stosuję go na jakieś drobne wyjścia, ale na dłuższą metę nie widzę go w swojej kosmetyczce.

Krem bionawilżający -  to mój ulubiony krem do twarzy z tej firmy - póki co! Pięknie pachnie, jest delikatny, dobrze nawilża i rzeczywiście łagodni podrażnienia oraz zmniejsza nadmierne złuszczanie. U mnie sprawdził się, jestem  ciekawa czy wy też go polecacie? 

UDOSTĘPNIJ TEN POST

Ziaja część II

Hej! Przychodzę do Was dzisiaj z kolejnymi produktami Ziajki, tym razem tylko i wyłącznie do pielęgnacji cery. Czy sprawdziły się u mnie poniższe produkty? Zapraszam do lektury :)


1. Ziaja NUNO krem antybakteryjny - niestety, jeśli chodzi o moją cerę nie sprawdził się. Może stanowić zastąpienie dla kremu nawilżającego, ale czy to nowość od tej firmy? Oj chyba z tego jest mi bardzo znana.
2. Ziaja MED - seria, która króluje w aptekach, ale czy działa leczniczo? Nie. Na małe, łagodne podrażnienia można stosować, jednak efektów redukcji nie widać. Bardziej stwierdziłabym, że łagodzi. To krem, który można stosować nawet pod makijaż w celu oczywiście.. nawilżenia.
3. Ziaja żel z peelingiem - bardzo się polubiliśmy. Stosuję go dosyć często na noc, jednak następnie nakładam jeszcze jakiś krem. Istnieją jednak skuteczniejsze produkty z tej serii, ale ten jest dla mnie jak najbardziej ok.
4. Ziaja pasta - mój faworyt. Nigdy nie zrezygnuję z tego produktu. Fantastyczna pasta, która rzeczywiście działa, ładnie pachnie i w dodatku cena to około 10 złotych. Zazwyczaj używam jej wieczorem zamiast peelingu, lub rano przy oczyszczeniu. 

Miałyście te produkty? Jakie są Wasze opinie? 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Ziaja część I

W tym całym zamieszaniu Wielkanocnym, w przerwie na kawę, postanowiłam dodać dla Was post opierający się na kosmetykach jednej z moich ulubionych marek kosmetycznych. Wszystkim znana Ziaja - o której są zdecydowanie różne opinię. Czytając ten post poznacie moją :)

1. Oliwka do masażu relaksująca - zaopatrzyłam się w nią robiąc kurs kosmetyczny i stała się moim faworytem. Świetnie nawilża, dobrze się rozprowadza (jest bardzo rzadka), ma dosyć specyficzny zapach, nie należy do najmilszych - ale to kwestia gustu
2. Krem do rąk - żaden krem do rąk, który do tej pory miałam, nie pachnie tak pięknie. Ten krem posiada wszystko czego potrzebuję, czyli nawilża, łagodzi i ma intensywny zapach.
3. Żel pod oczy - nie wiem czy zmniejsza obrzęki, bo nie mogę narzekać na ich ilość, ale na pewno łagodzi jakoś niedospania, zarwanie nocek. Przede wszystkim - jak wszystkie zresztą produkty, nawilża. 
4.  Ostatni produkt i jedyny, którego Wam nie polecam, to Ziaja antyperspirant activ - niestety nie jest dopasowany do mnie, nie podoba mi się konsystencja, zapach ani działanie.

A Wy co sądzicie o tych produktach i marce? Polecacie coś do pielęgnacji? 


UDOSTĘPNIJ TEN POST

DIY BY ME - KALENDARZ DO DRUKU KWIECIEŃ

Kwiecień, wiosna, zmiany. Postanowiłam przygotować dla Was coś specjalnego :) Klasyczny planner A4 do druku, dzięki któremu możecie umilić sobie planowanie miesiąca. Po raz pierwszy od podstaw zrobiłam go zupełnie sama, dlatego czekam na Wasze opinie! Tworząc go, opierałam się na klasycznym wyglądzie i przede wszystkim praktycznym.

Ten mini kwietniowy planner, o formacie A4 opiera się na planowaniu 3 okienek. Po pierwsze "TO DO LIST" - czyli lista rzeczy do zrobienia, spotkań do odbycia, bądź czegoś, co wam się kojarzy z czymś koniecznym. Cytat i myśl miesiąca, aby z pozytywnym myśleniem przetrwać ten miesiąc ;) Ostatnia tabelka, aby was zmotywować do działania! Nigdy nie ma czasu na kino, na książkę, bądź nigdy się nie pamięta - no to teraz powinno się udać to nadrobić!
Kalendarz możecie dostosować do wybranego rozmiaru, konieczny nie jest a4, jednak najwygodniejszy. 
Dajcie znać, co myślicie!
Enjoy!


UDOSTĘPNIJ TEN POST
Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.