DIY BY ME - KALENDARZ DO DRUKU KWIECIEŃ

Kwiecień, wiosna, zmiany. Postanowiłam przygotować dla Was coś specjalnego :) Klasyczny planner A4 do druku, dzięki któremu możecie umilić sobie planowanie miesiąca. Po raz pierwszy od podstaw zrobiłam go zupełnie sama, dlatego czekam na Wasze opinie! Tworząc go, opierałam się na klasycznym wyglądzie i przede wszystkim praktycznym.

Ten mini kwietniowy planner, o formacie A4 opiera się na planowaniu 3 okienek. Po pierwsze "TO DO LIST" - czyli lista rzeczy do zrobienia, spotkań do odbycia, bądź czegoś, co wam się kojarzy z czymś koniecznym. Cytat i myśl miesiąca, aby z pozytywnym myśleniem przetrwać ten miesiąc ;) Ostatnia tabelka, aby was zmotywować do działania! Nigdy nie ma czasu na kino, na książkę, bądź nigdy się nie pamięta - no to teraz powinno się udać to nadrobić!
Kalendarz możecie dostosować do wybranego rozmiaru, konieczny nie jest a4, jednak najwygodniejszy. 
Dajcie znać, co myślicie!
Enjoy!


UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. bardzo fajnie to wygląda podoba mi się:) estetycznie i zgrabnie:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ;> Ja lubie sobie notować ale z realizacją to już bywa różnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, a jaka funkcjonalna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjny Kalendarz! Aczkolwiek zamaist szarości dałabym pastelowe kolorki. Buziaczki i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, dziękuję! Maj to mój ulubiony miesiąc i zdecydowanie będzie bardziej kolorowy :D

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.