LASHVOLUTION - serum do rzęs

Cześć! Długo czekałam aby podzielić się z Wami opinią na temat pewnego produktu. Jakiś czas temu otrzymałam do przetestowania produkt od LashVolution. Jest to serum do rzęs, które ma za zadanie zwiększyć ich objętość oraz wydłużyć. Czy tak jest? Przekonajcie się!
Na pierwszy rzut oka - bardzo fajne opakowanie, przyciągające uwagę. Otwierając widzimy serum znajdujące się w czymś przypominającym eyeliner? Przynajmniej mi się tak kojarzy. 
Taka metoda sprawia, że serum bardzo łatwo nakłada się na rzęsy i zajmuje to kilka sekund.

Producent zapewnia, że rzęsy będą 87% dłuższe po stosowaniu produktu - czy tak jest? zgadzam się z tym!
Zauważyłam efekty po około 12 dniach stosowania. Rzęsy wydają się również bardziej gęste, poprawiła się ich kondycja. Jedyna wada tego produktu, to gdy przestaniemy go używać - efekt po prostu znika. Aby rzęsy były stale w takiej kondycji, należy regularnie stosować serum.
Jeśli chodzi o efekty uboczne, uczulenia - u mnie nic takiego się nie pojawiło. Czy skorzystałabym z kolejnego pudełka? Oczywiście, że tak.


Jeśli macie ochotę przekonać się na własnych rzęsach.. :D możecie serum zakupić tutaj LASHVOLUTION
UDOSTĘPNIJ TEN POST

4 komentarze :

  1. Świetna sprawa dla słabych rzęs. :) Ja ostatnio unikam takich produktów ze względu na składnik bimatoprostu. To serum ma pochodną bimatoprostu, ale kto wie, jak to działa. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i muszę powiedzieć, że u mnie sprawdził się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście po zakończeniu kuracji cały efekt znika, ale mimo wszystko ponownie rozpoczęłam używanie tego produktu, bo efekty były naprawdę zauważalne i wszyscy pytali jakiego tuszu używam, że mam TAKIE rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie produkty zawierają olej rycynowy, ale mało. Nie lepiej smarować rzęsy Po prostu olejem rycynowym ??? Tanim i prostym sposobem na piękne rzesy. Ja smaruje rzęsy codziennie , a na efekty nie musiałam długo czekać, bo już po tyg było widać różnicę. Po 3 tyg moje rzęsy są dłuższe jest ich więcej. A po umalowaniu ich i wytuszowaniu wyglądają nie ziemsko .

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.