BEST DENIM JACKET | ZAFUL

Bardzo długo szukałam dżinsowej kurtki. Oglądałam w sieciówkach, miejscowych sklepach - nic mi nie pasowało. Podczas współpracy szukam raczej praktycznych rzeczy, takich których naprawdę potrzebuję i będę nosić, a nie będą leżeć w szafie. Jakiś czas temu robiłam wishliste ZAFUL, w której pokazałam kilka modeli moich "ulubieńców" i po jakimś czasie zdecydowałam się na to, aby jedną z nich właśnie zamówić. Niestety ten model ma to do siebie, że szybko jest rozchwytywany. Po jakimś czasie, monotonnym odświeżaniu strony udało mi się zamówić w rozmiarze S. Nie jest to kurtka dopasowana, a dosyć luźna, także idealnie sprawdza się na wieczornych wyjściach, do jeansów, koszulek, czy też jakiś sukienek typu "basic". Link do niej znajdziecie tutaj :)
t-shirt, spodnie - SINSAY
kurtka jeansowa - ZAFUL
UDOSTĘPNIJ TEN POST

1 komentarz :

  1. Idealne połączenie. T-shirt z napisami https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ jest po prostu mega ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.