SERIALE, KTÓRE ZACZYNASZ OGLĄDAĆ WIECZOREM - A KOŃCZYSZ NAD RANEM | TOP 3 NETFLIX

1. 13 powodów "13 reason why"
Do założenia konta na Netflixie zachęcił mnie serial "13 powodów". Po przeczytaniu książki czułam ogromny niedosyt. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że pierwszy miesiąc korzystania z serwisu jest zupełnie darmowy.
Czy ja muszę jeszcze przedstawiać historię opowiedzianą w tym serialu? Napiszę krótko. Hannah to nastolatka, która boryka się z codziennymi problemami: szkoła, niewielkie kłopoty w rodzinie, przyjaciele, dodatkowa praca, alkohol, narkotyki. W końcu przychodzi taki moment, kiedy nie potrafi poradzić sobie z problemami, nie tylko dotyczącymi jej, ale także bliskich osób. Zdesperowana postanawia popełnić samobójstwo, aby dalej nie cierpieć.
Wątek problemów Hannah to tylko gałąź na ogromnym, gęstym drzewie, gdzie każdy z nastolatków ma coś za uszami. Mi osobiście najbardziej podobały się losy Jess, Alexa i Justina. Zakończenie II sezonu wskazuje na to, że serial jeszcze powróci - dlatego z niecierpliwością czekam.

2. Orange is a new black
Główna bohaterka zostaje skazana na wyrok 15 miesięcy za przestępstwo dotyczące przemytu. Ten patologiczny serial wciągnął mnie niesamowicie. Losy zdemoralizowanych, wulgarnych kobiet, o różnym pochodzeniu oraz klasie społecznej. W każdym odcinku poznajemy losy różnych więźniarek, a także poznajemy powody przez które znalazły się w "pudle". Ciekawe jest to, że tytuł każdego odcinka wypowiadany jest w jego trakcie przez któregoś z bohaterów.
3. House of Cards 
Polityk Francis Underwood o bezkompromisowym charakterze, próbuje uzyskać stanowisko sekretarza. Gdy zostaje pominięty przy obsadzie przez Prezydenta, postanawia się na nim zemścić - generalnie tak brzmi opis na każdej stronie internetowej. Dobrze, że go nie czytałam - bo zdecydowanie by mnie nie zachęcił. Przypadkiem włączyłam zwiastun i już po 2 minutach miałam ochotę włączyć serial.
Dla mnie każdy odcinek jest nieprzewidywalny. Jeśli myślisz, że cały serial skupi się tylko i wyłącznie na jednym polityku, to jesteś w ogromnym błędzie. W produkcjach Netflix świetne jest to, że fabuła nie skupia się wyłącznie na jednym bohaterze, czy też dwóch. Poznajesz historie także mniej ważnych bohaterów, przeważające na życiu główniejszych. 
A wy oglądacie filmy oraz seriale na Netflixie? Co sądzicie o tego typu wypożyczalni filmowej? 
P.S jeżeli znacie jakieś ciekawe filmy wyprodukowane przez Netflix, dajcie znać w komentarzu :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

  1. Akurat osobiście nie przepadam za tą całą banką nadmuchaną i rozkelmowaną wokół "13 powodów dlaczego", ale chyba w końcu będę musiała obejrzeć ten serial i ostatecznie się do niego ustosunkować ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda netfix wciaga!!!ja mialam tak ostanio z glow:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Usually I don't learn post on blogs, however I would like to say that this write-up very compelled me to try and do so!
    Your writing style has been surprised me. Thank you, very great post.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.