jesienny niezbędnik

Jak przeżyć jesień i nie zwariować? Wystarczy mieć przy sobie kilka dodatków. W dzisiejszym poście mój jesienny niezbędnik.

 gorący napój oraz przekąska
Po pierwsze w tym okresie niezbędne są ciepłe napoje takie jak gorąca czekolada, herbata czy też kawa. Ja jesienią stawiam na latte lub na kakao. Dodatkowo lubię sobie coś "pochrupać" a, że mamy sezon.. na orzechy - to oczywiście znajdziecie je w każdym kącie mojego domu. Pojemnik, w którym je trzymam pochodzi z Rosegal. Wydaje mi się, że takie dodatki do domu świetnie wprawiają nas w jesienny klimat. Coś w tym rodzaju znajdziecie tutaj oraz wiele innych większych i mniejszych.
Zostawiam Wam rabat -25%, wystarczy wpisać kod RGBF1. Obowiązuje darmowa dostawa (na terenie Polski także!)
książka
Niestety nie mam za dużo czasu na czytanie ulubionych książek, gdyż skupiam się na pisaniu pracy licencjackiej, ale lubię przed snem "przejrzeć kilka kartek". Krótkie opowieści zwarte w "Mleko i miód" znam na pamięć, ale wciąż lubię je analizować. 
tender
Odkąd zaczął wiać mocniejszy wiatr, moje usta wołają o pomoc. Niezbędny jest dla mnie tender, znajdziecie go w różnych smakach, moja wersja jest akurat bezzapachowa i pochodzi z kolekcji jubileuszowej. Uwielbiam ten produkt za to, że jest uniwersalny. Świetnie sprawdzi się na suche miejsca takie jak: usta, nosek, kolana, łokcie, skórki wokół paznokci. Ich koszt w Oriflame to około 25,90 ale co miesiąc tak naprawdę jakiś zapach jest przeceniony na 9 lub 10 złotych. Teraz przed Świętami znajdziecie także zestaw 4 tenderów w cenie 39.99 zł.
Swetry
Mogłabym w nich chodzić cały rok, ale niestety w okresie letnim chyba bym w nich nie wytrzymała. Najczęściej kupuje je na Zaful, Rosegal lub w sieciówkach. Kolory są najmniej ważne, po prostu muszą być milusie i ciepłe. 
Jesienne pomadki
Bordo, ciemna czerwień - to zdecydowanie moi ulubieńce. Od dawna jestem fanką matowych pomadek w kredce Golden Rose. Na zdjęciu numerek 08 oraz 09. 
A wy bez czego nie wyobrażacie sobie jesieni?
UDOSTĘPNIJ TEN POST

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.