8 godzin snu w słoiczku | maseczka NovAge Oriflame

Spałaś 3 godziny, po przebudzeniu Twoja twarz wygląda na szarą i zmęczoną. Marzysz aby chociaż w niewielkim stopniu poprawić jej kondycje.. Miałam wrażenie, że bez medycyny estetycznej to się nie uda... :D
Maseczka, którą dzisiaj Wam pokazuję, to "śmiechem, żartem" 8 godzin snu w słoiczku. Słyszałam o niej same pozytywne opinie, ale widząc cenę 99,99 zł - podziękowałam. Co tu dużo ukrywać, jeśli nie miało się nigdy owego produktu, to po prostu nie chce się wydać pieniędzy w błoto. To zupełnie normalne. 
W pierwszym katalogu, w nowym roku, można było ją upolować w cenie 29,99 zł. Razem ze swoimi klientkami postanowiłyśmy się skusić. 


Jakie są jej główne zalety? Przede wszystkim regeneracja. Intensywnie nawilża buzię, bardzo dobrze się wchłania. Wystarczy nanieść niewielką ilość. Wspaniale odżywia i pachnie. Niezłą opcją jest także brak spłukiwania. Dla mnie przykładowo - to niesamowicie wygodne. 

Zawiera w składnie kwas hialuronowy, olejek Inca Inchi oraz masło cupuacu. Przyznam szczerze, że nawet nigdy nie miałam kosmetyków o  podobnym składzie, więc to był test dla mojej twarzy.
Po pierwszym stosowaniu nie zauważyłam efektów WOW. Stosuję 3 razy w tygodniu, czasem 4 i teraz widzę znaczną poprawę. Na pewno twarz wygląda na promienną a poziom nawilżenia jest maksymalny. Nie wiem co to suche miejsce na twarzy, pod tym względem jest genialna. Opakowanie jest wygodne zarówno przy codziennym stosowaniu, jak i w podróży. Wieczko może służyć nam jako lusterko.
Nie występują po niej reakcje alergiczne. Myślę, że w połączeniu z pozostałymi produktami z serii NovAge zda egzamin na 100 procent, a cena przy takim rezultacie nie będzie straszna :)

Z pewnością mogę uznać to za mój ulubieniec stycznia! :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

2 komentarze :

  1. Podzielam Twoją opinię. Ja używam od pewnego czasu całej serii Oriflame Novage i jestem mega zadowolona. Jakością i efektami nie ustępują swoim odpowiednikom znanych marek a są od nich sporo tańsze. Jeśli ktoś się waha bo cena to zaręczam, są warte każdej wydanej na nie złotówki.

    OdpowiedzUsuń
  2. zawsze polecisz coś o czym nigdy nie miałam pojęcia.. dlatego uwielbiam tu zaglądać!!

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.