AUTUMN SWEATERS FROM GAMISS (MEN) | JESIENNE SWETRY DLA NIEGO | WISHLIST

Post z propozycją damskich swetrów cieszył się największą popularności jeśli chodzi o wyświetlenia na moim blogu! Dlatego postanowiłam przedstawić Wam kolejne, jednak tym razem w wersji DLA NIEGO.  A wszystkie propozycje pochodzą ze sklepu internetowego GAMISS.

1. SWETER Z DODATKIEM KRATKI                2. NIEBIESKI SWETER ROZPINANY                                       


3. CIEPŁY, ROZPINANY SWETER                        2. CZARNY SWETER ROZPINANY
Propozycja numer 3 kojarzy się już nieco świątecznie, aczkolwiek.. wystrój w sklepach przyprawia o ten nastrój, więc dlaczego mielibyście nie zastać tutaj tej odrobiny? ;) W końcu do Mikołajek mniej niż MIESIĄC! Dajcie znać, czy Wasi mężczyźni chętnie chodzą w takich swetrach? I przed wszystkim.. czy lubią taki styl? 
Klikając w linki możecie zauważyć, że ceny w sklepie GAMISS nie są wygórowane, w dodatku trwa wyprzedaż, więc zachęcam do aktywnego udziału :) Mam nadzieję, że produkty, które zamówiłam przyjdą do mnie jak najszybciej i będą mogła podzielić się swoją opinią z Wami ;) 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. Męskich swetrów nie potrzebuję, ale damskie chętnie przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak tu u Ciebie pięknie <3 Sweterki też mi się podobają -ostatnio wszystko co w granacie przyciąga moją uwagę :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło! :* ja w okresie zimowym fazuje na czerń, bordo, grant, zgniła zieleń :D

      Usuń
  3. Fajne są ;) Choć wiesz, że mój Maciek to wymagający co do ubrań ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.