autumn sweaters from ZAFUL | JESIENNE SWETRY | WISHLIST

Gdyby ktoś poprosił mnie o wybranie swojego ulubionego "działu" w garderobie - zdecydowanie wybrałabym swetry. Te duże, szerokie i ciepłe sprawiają, że czuję się wyjątkowo przyjemnie, luźno. Przygotowując niezbędnik jesienny, postanowiłam zaopatrzyć się w kilka nowości, które znalazłam na ZAFUL.  

1. SZARY SWETEREK 

(V Neck Lace Up Back Pullover Sweater - Gray)

2. COFFEE SWEATER 

 
3. SWETER Z DODATKIEM FUTERKA 
6. KARMELOWY SWETER Z SUWAKIEM 

    7. SWETER CIEMNY BRĄZ Z NASZYWKAMI  
Lubicie swetry, czy wolicie bluzy? Tak jak już pisałam, ja jestem ich zwolenniczką. Co więcej, myślę, że to także dobry pomysł na prezent. A jakie jest wasze zdanie?
Obecnie na ZAFUL trwają promocje. (KLIK) Koniecznie zajrzyjcie. Ja przedstawiłam wam tylko część, która zwróciła moją uwagę. Jest ich tam mnóstwo! 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

5 komentarzy :

  1. Bardzo lubię swetry i akurat czekam na paczkę z kolejnym ;)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam swetry i zdecydowanie mam ich za mało w szafie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja swetrow nie wybralan, bo lubie dopasowane a nie wien jak te wypadaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne propozycje na jesień i zimę :)
    Pozdrawiam kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.