POMYSŁ NA PREZENT | FOTOKSIĄŻKA PRINTU

Nie mogę w to uwierzyć jak szybko mijają mi tygodnie! Chwilami, gdy ktoś mnie pyta: "Jaki mamy dzisiaj dzień?" lub "Który dzisiaj?", waham się z odpowiedzią. W każdym razie, dzisiaj zaczyna się miesiąc, w którym rządzić będą Walentynki. Nie jestem fanką, nigdy nie byłam - ale zawsze lubię spędzić ten dzień z moim P po prostu miło. 
Z tej "okazji" przychodzę do Was z propozycją wyjątkowego prezentu dla Niego jakim jest.. FOTOKSIĄŻKA.


Mój wybór padł na PRINTU nie bez powodu :) Ta strona pozwala na to, aby zaprojektować fotoksiążkę od podstaw. Owszem, można posługiwać się przykładowymi szablonami, ale można także uruchomić wyobraźnie i zrobić ją całą po prostu "po swojemu". Dzięki temu stanie się niepowtarzalnym prezentem.
Printu oferuję nam nie tylko fotoksiążki, ale także fotoalbumy oraz MINIBOOKI, w których się zakochałam! Ogromnym plusem jest jakość. Nie mogę jej nic zarzucić. Mam nawet wrażenie, że niektóre zdjęcia wysyłane przeze mnie (nie były one super jakościowo) zostały jakby poprawione i idealnie pasują do pozostałych.
Tworząc książkę dla mojego P, przy okazji zamówiłam sobie minibooki ze zdjęciami, które już dawno miałam ochotę wywołać (studniówka) kiedy to było?! 
Sami widzicie, że jest to pomysł na wiele okazji, a na pewno idealny na prezent dla CHŁOPAKA na Walentynki :) Co myślicie? 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. Mam fotoksiazke i jestem mega zadowolona! Twoja jest przepiekna :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fotoksiążki! Staram się robić z każdej podróży. Fajnie wieczorami sobie powrócić do tamtych chwil :)
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotoksiążka to naprawdę super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo tak, fotoksiążki są świetne! Sama chciałabym dostać taką na prezent <3

    zapraszam do mnie: https://gold-b3rry.blogspot.com
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny prezent :) Taki na całe życie :)
    Co powiesz na wspólną obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj mi znać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koneicznie muszę sobei sprawić fotoksiążke!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia w każdej postaci to najlepszy i najbardziej trafiony prezent! Zawsze możemy do nich wrócić ♥ Ja jako osoba, która kocha zdjęcia cieszyłabym się za każdym razem z takiego prezentu :) A fotoksiążka to jeszcze lepsze rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.