przegląd kurtek jeansowych | ZAFUL

Moim must have w tym roku jest bluza/kurtka jeansowa, dlatego powoli staram się w coś nowego zaopatrzyć i robię przegląd na "bliskich" mi stronach. Tym razem pod lupą ZAFUL, który jest moim faworytem jeśli chodzi o współpracę :) Na bieżąco są tam nowe promocje, zazwyczaj tematyczne i darmowa dostawa! Przekonaj się sam - klik! 

1. Znajdziesz produkt TUTAJ                                    2. Znajdziesz produkt TUTAJ
3. Znajdziesz produkt TUTAJ                                    4. Znajdziesz produkt TUTAJ
 5. Znajdziesz produkt TUTAJ                                    6. Znajdziesz produkt TUTAJ
Długo się zastanawiałam, ale w końcu zamówiłam na stronie jedną z powyższych :) Dodatkowo mam dla was kod rabatowy ZAKIRA (discount code)
Jaki jest Wasz stosunek do tego rodzaju kurtek? :) do następnego!

UDOSTĘPNIJ TEN POST

17 komentarzy :

  1. Nie przemawiana do.mnie kurtki jeansowe. Chociaz niektore tutaj sa rzeczywiście fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach kupno takiej kurtki ale chce zwykłą, prostą bez naszywek i dziur ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurtek dżinsowych z Zaful nigdy nie zamawiałam, ale zamszowe i z eko-skórki owszem i stwierdzam, że są całkiem porządne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurtek dżinsowych teraz nie noszę;p wolę skórkowe o wiele bardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne kurtki jednak ja wolę skórzane ☺
    Poklikałam ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh very cute jackets
    I love it the first
    xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Od wieków nie miałam takiej kurtki, a w sumie nawet lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne kurtki <3 Może wzajemna obserwacja? My Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam katanki i plecaczki <3 Rewelacyjne propozycje!

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/01/valentines-day-zakupowemodowe-propozycje.html

    OdpowiedzUsuń
  10. its awesome darling love these cute jackets..
    https://clicknorder.pk online shopping in lahore

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne kurtki,z pewnością zaopatrzę się w jakąś na wiosnę.
    Poklikane:)Obserwuję liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.