SUKIENKI Z PROMSHOPAU | INSPIRACJE NA WIELE OKAZJI

W sieci spotykam się z wieloma artykułami dotyczącymi zakupów na zagranicznych stronach i bardzo często są to opinie neutralne. Jednak coraz więcej jest też pozytywnych. Zbliża się sezon wesel, przyjęć, wiec sama postanowiłam trochę pobuszować w sieci, zainspirować się. Znalazłam kilka ciekawych stron, nieznanych mi do tej pory. Dzisiaj pokażę wam jedną z nich - promshopau.com
Jest tam mnóstwo inspiracji: sukienki koronkowe (wedding dresses lace), wieczorowe, koktajlowe, "studniówkowe", ale także dla druhen i.. panny młodej! Ciekawa jest także kategoria: suknie dla mamy panny młodej - (sleeveless mother of the bride dresses australia)
Pierwszy raz spotykam się z tym sklepem internetowym. Zdaję sobie sprawę z tego, że ślub koleżanki, kogoś z rodziny, czy też własny ślub to wyjątkowy czas, a w szczególności gdy to właśnie nas najbardziej dotyczy ten dzień. Nigdy nie namawiałabym którejś z was aby kupiła sukienkę przez internet, jakby nie było ryzyko jest.. ogromne! Ale polecam wam przejrzeć produkty - w celu inspiracji. Znajdziecie tam mnóstwo przepięknych sukienek, niektóre z nich to nawet moje wymarzone!
Nie brakuje tam kolorów. Znajdziemy z pewnością tam każdy możliwy odcień i różnorodność materiałów. Najbardziej zachwycona jestem kategorią ślubną.. Od krótkich sukienek, przez dlugie, tiulowane aż po klasyczne, proste. Prezentują się wspaniale na zdjęciach, ale czy w rzeczywistości również będzie tak błogo? Dodatkowo, możemy zainspirować się scenerią ślubna, ponieważ zdjęcia często ukazane są w "życiowych momentach" czyli np. podczas sesji druhen z panna młodą, czy też pary młodej, ale także w postaci tradycyjnyjego "selfie".
Co myślicie? Jesteście na tyle "szalone", że zdarzy wam się coś zamówić na takich stronach, czy traktujecie je raczej jak ja "dla inspiracji"? ;)
A może któraś z was słyszała o tej stronie, lub kupowala coś na podobnych? Jestem strasznie ciekawa waszych opinii.. 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.