ulubione MATOWE pomadki w kredce GOLDEN ROSE

Dzisiaj rozwiążę wszelkie wątpliwości jeśli chodzi o pomadki, których używam. Na instagramie dostaję całkiem sporo wiadomości i komentarzy, gdy na moim profilu pod lupą jest Golden Rose. "Jaki numer ma ta pomadka?" (zawsze staram się odpowiadać na instagramie, lub do szufladki) "Czy są trwałe?","u mnie wygląda ten kolor inaczej niż u Ciebie"... Odpowiedź znajdziesz poniżej.
od lewej: 14,15,10,07,09,08 (zdjęcie POWYŻEJ)
08 i 10 swego czasu były moimi ulubionymi.  W zasadzie, dalej tak jest, ale ostatnio do grona dołączyła pomadka z numerem 14 - szczególnie używałam jej zimą. 08 na ustach jest ciemniejsza znacznie niż na przedstawionym zdjęciu. Jeżeli chodzi o 15, u niektórych dziewczyn prezentują się super, na moich ustach niestety wyglądała - BEZNADZIEJNIE. Ja mam dosyć ciemne usta i jasne kolory niekoniecznie je.. no nie wiem, pokrywają? sama nie wiem jak to "dokładnie" określić, aczkolwiek, nie wygląda to estetycznie. 
Po jakimś czasie odkryłam sposób, dzięki któremu polubiłyśmy się. Połączyłam ją z pomadką w kremie soft marki NYX (16) i sprawdza się to u mnie do tej pory. 
09 i 07 wiernie służą mi przy przygotowaniu wieczorowych makijaży, czy np na uroczystościach weselnych ;) Podsumowując, jeżeli chodzi o te wszystkie kolory, to najtrwalsze wydają mi się 08 i 07, nie pamiętam żebym kiedykolwiek poprawiała sobie makijaż np na weselu. Najmniej natomiast 14 i 15.
Cena to coś ok 12 złotych. Znajdziecie je także na niektórych stronach za ok 9 złotych. Moje pochodzą z mintishop :)
UDOSTĘPNIJ TEN POST

7 komentarzy :

  1. Z Golden Rose uwielbiam płynną 19, natomiast z 04 mam problem - na ustach dziewczyn podoba mi się bardzo, a u mnie jest jakaś neonowa i potwornie się kruszy ... Trochę szkoda, że te formuły potrafią zachowywać się aż tak różnie =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne kolory zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 10 zużyłam do samiuśkiego końca, cały czas zapominam pójść do GR i kupić ją ponownie. Przy okazji zobaczę sobie 08 i 14, choć przy tej 14 obawiam się, że mogłabym wyglądać głupio ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie każdemu będzie pasowała :) jeżeli ktoś ma jasną karnację, to odradzam ;)

      Usuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.