MĘSKI ZEGAREK ORAZ SUKIENKA DZIECIĘCA | ZAMÓWIENIE GAMISS

Posty z zamówieniami cieszą się oglądalnością na moim blogu - za co dziękuję! Przychodzę do Was z kolejnym zamówieniem z GAMISS. Tym razem postawiłam na zegarki (zamówiłam 2 różne, jednak póki co dostałam tylko jeden). Idealny na co dzień, do koszuli, do swetrów, do klasycznych outfitów. Mojemu tacie zegarek przypadł do gustu i mam nadzieję, że będzie nosił mu się dobrze długi czas :)
Drugi produkt to dziewczęca sukienka z motywem zimowym dla 2 latki. Zamówiłam ją z myślą o mojej chrześnicy, wydaje mi się, że będzie idealna do żłobka ;) Obawiam się jednak, że jest nią duże zainteresowanie i ciężko będzie ją dostać ponownie.. 
I co myślicie? Warto podczas współpracy myśleć o innych. Na stronie jest mnóstwo uroczych produktów dla małych dzieci, zachęcam do wejścia na stronę i wpisanie w wyszukiwarkę "child" lub "kids" etc. 
W dodatku teraz trwają promocje przygotowujące nas do walentynek ;) może wpadnie Wam coś w oko, jeżeli tak - to dajcie koniecznie znać!
UDOSTĘPNIJ TEN POST

3 komentarze :

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.