przegląd plecaków | GAMISS

Pierwsza WishLista GAMISS w tym roku, chociaż ja bardziej traktuję to jako polecenie Wam jakiś fajnych, ciekawych gadżetów bądź ubrań, które wpadły mi w oko ;) 

1. znajdziesz go TUTAJ                                                       2. znajdziesz go TUTAJ
3. znajdziesz go TUTAJ                                                      4. znajdziesz go TUTAJ
 5. znajdziesz go TUTAJ                                                     6. znajdziesz go TUTAJ
7. znajdziesz go TUTAJ                                                         8. znajdziesz go TUTAJ

Przyznam Wam, że udało mi się zamówić jeden z tych plecaków.. Skorzystałam z "walentynkowych" promocji, które teraz trwają na GAMISS. Pamiętajcie, że dodatkowo można wpisać podany powyżej (na stronie) kod rabatowy, który dodatkowo obniży nam promocyjną kwotę! zobacz tutaj.

Lubicie plecaki? czy bardziej stawiacie na torby? 
UDOSTĘPNIJ TEN POST

12 komentarzy :

  1. Bardzo lubię nosić plecaczki, świetne modele wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Plecaki super ,niektóre bym nawet przygarnęła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałaś naprawdę świetne plecaki! :) Najbardziej spodobał mi się biały z uroczą kokardką oraz szary z kokardką (zestaw). :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne modele plecaków, ale jednak bardziej stawiam na torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne, zwłaszcza pierwszy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stawiam na torby, ale teraz szukam plecaka. Tylko że mam duże wymagania - ładny, pojemny, wygodny i z przegródką na laptopa ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trojeczka mi sie podoba najbardziej, chociaz nie nosze plecakow :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka plecaków bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne plecaczki \, podoba mi się ten przedostatni :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są, zaczynam coraz bardziej chorować na jeansowe kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z racji tego, że jestem czarną damą to pozycja nr. 5 i 6 skradły moje serce. Chyba nigdy nie wyrosnę z plecaków i do magisterki będę je nosić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A słyszałaś może o dziecięcym plecaku Coolpack Led? To jest dopiero wynalazek. :) Ten oryginalny plecak wyposażony jest w malutkie lampki LED, które świecą w aż 23 różnych trybach. Pomijając już aspekt typowo wizualny (takie migoczące lampeczki prezentują się po zmroku po prostu fenomenalnie), to uważam, że lampki LED z powodzeniem mogą zastąpić elementy odblaskowe zapewniające dziecku bezpieczeństwo po zmroku.

    OdpowiedzUsuń

Szablon stworzony przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.